Jump to content

A Facebook elindította a Messenger 2.1-et

2017. 07. 28. 15:04

A Messenger 2.0 áprilisi megjelenése, valamint a Messenger-hirdetések béta verziójának globális kiterjesztése után, a Facebook kiadta a következő nagy frissítést a népszerű Messenger alkalmazáshoz.

A frissítés jelentős fejlődést hoz az alkalmazás számos területén, különös tekintettel a botokra és az ügyfelek, valamint a marketingesek és a fejlesztők életének megkönnyítésére.

A botoknak az úgynevezett NPL (natural language processing) technológiát ajándékozta a Facebook, amivel képesek lesznek automatikusan detektálni a felhasználók inputjait és azok jelentésének megfelelő válaszüzenetekkel reagálni. A beépített NPL jelenleg olyan terminusokat képes felismerni, mint a hello, a bye, a thanks, illetve helyeket, dátumokat, időt, pénzt, telefonszámot, email címet vagy webcímet.

Emellett a Facebook bevezette a Handover protokollt. Ez a protokoll lehetővé teszi, a marketingesek számára, hogy több féle felhasználói rutint hozzanak létre a botjaikban. Mostantól arra is lesz lehetőség, hogy folyamatában válthassa le az ügyfélszolgálat munkatára a botokat, ha a felhasználó kérdéseinek komplexitása úgy kívánja.

Az ügyfelek eddigi tapasztalatai alapján a 2.1 zökkenőmentesebbé teszi a felhasználók fizetési lehetőségét is. Ez egy egyetlen egy lépésből álló fizetési folyamatot jelent, amit biztonságosan, közvetlenül a Messenger webes nézetéből lesz indítható. Az egylépéses fizetési funkció jelenleg béta és csupán az amerikai felhasználók és vállalkozások számára érhető el, de ha beválik, akkor globális alkalmazása sokkal egyszerűbbe fogja tenni az online vásárlásainkat a Messengeren keresztül.

A vállalkozások mostantól hozzáférnek további cselekvésre ösztönző akciógombokhoz is, mint például a „Shop Now”, vagy a „Get Started”. Ezeket ugyanúgy lehet elhelyezni az oldalakon, mint a korábbi akciógombokat.

(Forrás: dmnews.com Kép forrása: dmnews.com)