Jump to content

Újfajta előfizetéses szolgáltatást tesztel a Twitter

2017. 07. 29. 18:37

Mit szólnánk, ha egy kisebb havi összegért cserébe, mindig a mi tweetjeink kerülhetnének legfelülre, ráadásul teljesen automatikusa?  A Twitter fejlesztői szerint erre van szükségünk.

Hirtelen népszerűségugrásra vágyó felhasználóknak és kisebb cégeknek – de nem komoly márkáknak – szól a Twitter bevezetni tervezett szolgáltatása, legalábbis azoknak, akiknek nincs kedvük mikromenedzselni a hirdetéseik. Az új szolgáltatást már el is kezdte tesztelni a közösségi oldal, és a jelen állás szerint havi 99 dollárért kínálják. A dolog lényege, ahogy fentebb is írtuk, hogy a szolgáltatásra befizető felhasználók tweetjei automatikusan promotálodnak a Twitter rendszerében.

Nem kell rajta sokat agyalni, hogy belássuk, ez egy tisztán kísérleti próbálkozás a Twittertől, hogy valahogy több pénzt csináljanak a hirdetésekből, amire nem mellesleg nagy szükségük is van. A tavalyi év azonos periódusára kimutatott 535 millió dolláros reklámbevételek mellett, az ide második negyedévben már csak 439 millió dollár jött össze ebből a forrásból a Twitternek, ami nagyon nem jó. Meglátjuk, hogy ezzel a fejlesztéssel mire jutnak a jövőben.

(Forrás: engadget.com Kép forrása: engadget.com)