Jump to content

Az Instagramon fog cipőket árulni a Nike

2017. 07. 09. 12:50

Még hogy az online árusítást már nincs hova fokozni. A következő lábbelinket már könnyen lehet, hogy közvetlenül az Instagram hírfolyamunkból fogjuk kiszúrni magunknak.

Kiderült, hogy a Nike nem csak az Amazonban látta meg a fantáziát, mint lehetséges árusítási felületben, de az Instagram platformjában is. A sportszermárka surranói hamarosan fel fognak tűnni a közösségi oldal felhasználóinak hírfolyamjában, hogy ott kelesék magukat. A Hírt a Nike vezérigazgatója, Mark Parker leplezte le, miközben a márka negyedik negyedévéről beszélt. Annyit tudni, hogy a Nike direkt módon fog árusítani mindkét platformon, de egyéb részleteket nem osztottak meg.

Nem titok viszont, hogy a Nike ezzel a húzásával a fiatalabb vásárlókat szeretné elérni, miközben az Instagram is jól jár, hiszen a közösségi oldal tovább szeretne fejlődni és terjeszkedni a képmegosztó kezességi oldal kategóriáján. A Nike valószínűleg csak egy azon cégek listáján, akik 2016 óta elkezdhették használni az alkalmazás „shopping” címkéit. Amikor egy márka hirdetésére kattintunk, akkor a címkék felugranak egy leírással a hirdetésben szereplő termékről és annak áráról, aztán innen már csak egy kattintás, hogy az online kasszáknál találjuk magunkat.

(Forrás: engadget.com Kép forrása: pixabay.com)