Jump to content

Dollármilliókért készíttet sorozatokat a Facebook

2017. 06. 26. 13:53

A Facebook fejlesztői nagyon igyekeznek mindent megtenni azért, hogy felhasználóik figyelmét a közösségi háló oldalain tartsák, de ez nem újdonság. Mostanában viszont az a hír járja, hogy ezt saját videósorozatok beindításával szeretné elérni a cég, amire már azért felkapja az ember a fejét, hát ha még megtudja, hogy mennyi pénzt szánnak erre az ötletre epizódonként.

A Facebook nagyon komoly és ambiciózus terveket szövöget saját sorozatainak beindításáról. A Wall Street Journal riportja szerint egyenesen Hollywood felé vette ez ügyben az irányt a közösségi oldal, bizonyos esetekben epizódonként 3 millió dollárt kínálva.

A WSJ szerint a közösségi háló elsősorban a 13 és 34 év közötti korosztályt szeretné megcélozni ezekkel a saját műsorokkal, amik közül néhányat már az idén nyáron láthatnánk is.

Gyakorlatilag a Facebook jelentése szerint a 17 és 30 év közöttiekre fokuszálnának, akik olyan műsorokat keresnek, mint az ABC Pretty Little Liars, Scandal vagy The Bachelor sorozatai. Legalább két tucat ilyen sorozatra számíthatunk a közösségi oldaltól, köztük több valóság showra.

A Facebook ezzel a húzásával hosszútávon olyan online műsorszolgáltatásban utazó cégek bütykére léphet, mint a Netflix vagy a HBO. Kíváncsian várjuk mi fog ebből kisülni.

(Forrás: engadget.com Kép forrása: pixabay.com)