Jump to content

A Snapchat segítségével keres munkaerőt a McDonald’s

2017. 06. 14. 13:49

Hogy a Snapchat remek megoldást kínál arra, hogy napjaink hirdetőinek hirdetései találkozzanak napjaink fiatalságának tekintetével, az talán már senkinek se titok, de a McDonald’s egyel tovább gondolta a dolgot.

Tegyük fel, hogy gyorsétterem-láncot viszünk és elkéne adni pár hamburgert a fiatalságnak. Erre evidencia, hogy divatos közösségi platformokat kell használni, na de mit teszünk, ha ugyanezt a korosztályt szeretnénk elérni az állásajánlatainkkal? A McDonald’s válasza erre ugyanaz, mint a hamburgerek esetén. A gyorsétterem-lánc mintegy 250 000 amerikai állást szeretne betölteni a Snapchat segítségével, még az idén nyáron. Ez elég ambiciózus projektnek tűnik, de a választott módszer se mindennapi.

Tény hogyha a 16 és 24 év közötti korosztályról van szó, akkor a Snapchat lehet az egyik legalkalmasabb platform az elérésükre, de hogy is néz ez ki egészen pontosan?

A cég a mai naptól kezdve úgynevezett „Snaplications” meghívókat küld minden olyan felhasználójának, aki nyitott az ilyen forma álláskeresésre. Innen pedig már csak egy ugrás, hogy az érdeklődők egy mekis állásinterjún találják magukat. Egyébként a McDonald’s nem áll meg itt. Később a Hulu és a Spotify szolgáltatásait is igénybe tervezik venni, hogy minél több fiatalt érhessenek el. Vajon itthon mikor láthatunk hasonlóan innovatív HR-es húzásokat?

(Forrás: engadget.com Kép forrása: Mcdonald's)