Jump to content

Rendesen betett a Samsung amerikai hírnevének a Note 7

2017. 02. 25. 10:58

A jelek szerint nehéz lesz elfejeltetni az emberekkel a Galaxy Note 7 botrányt. Az Amerikai fogyasztók bizalma komolyan megrendült a Samsung vállalatban, derült ki a Harris Poll éves felméréséből.

A Haris Poll piackutató vállalat éves szinten felméri az amerikai fogyasztók márkákhoz való viszonyát. Ez a kutatás évről évre komoly visszajelzést biztosít a cégeknek, hogy hogyan is állnak. Sajnos az idén a Samsungnak ez csak egy újabb pofon. Miheztartás véget érdemes tudni, hogy ugyanezen kutatás listáján 2015-ben a koreai vállalat a harmadik helyen szerepelt (ezzel megelőzve az Apple vállalatot), de még tavaly is a hetedik helyen poroszkált. Aztán történt valami. Berobbant a köztudatba a Note 7 a veszélyes akkumulátorával meg az elbaltázott készülékcsere programmal, amit végül a termék teljes visszahívása követett. Ezek után senki se csodálkozik, hogy az amerikai vásárlók nem a legmegbízhatóbb márkák között tartják számon a Samsungot momentán, de még így is megdöbbentő, hogy egyik évről a másikra 42 helyet zuhant a cég reputációja.

A teljes listát a piackutató cég honlapján bárki szabadon megtekintheti. A Samsung azzal a 49. hellyel nem áll valami fényesen, de azért ha mögé tekintünk, akkor látni fogjuk, hogy akadnak még nagy nevek jóval mögötte. Annyi biztos, hogy lesz most hova javítania a Samsungnak a cég reputációján. Ékes példának ott van mindenki előtt az Amazon.com, aki eme rangos lista első helyén szerepel.

(Forrás: engadget.com Kép forrása: engadget.com / REUTERS)