
Az új elektromos teherautók nagyjából ugyanannyiba kerülnek majd, mint a benzines változatok és úgy 100 mérföldenként kell majd tölteniük. Az első ilyen UPS ZEV-ek (zero-emissions vehicle) még az idén meg is jelennek majd számos nagyváros utcáin.
Az első tucat ZEV-ek Atlantában, Dallasban és Los Angelesben kezdik el tesztelni és az itt mért adatoktól függően már akár 2019-re nagyobb mennyiségben is kiválthatják hasonló elektromos motorú járművek a benzines és dízeles elődjeiket. Valószínűleg nem is lesz gond, hiszen ez az innováció nem a semmiből jött, hanem annak a szoros együttműködésnek a gyümölcse, ami immár 4 éve zajlik a UPS és a Workhose között.
A UPS-nek számos környezetvédelmi célkitűzésé van, amiket a közeljövőben elérni szándékozik, beleértve az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának 12%-ra csökkentését a következő hét évben. Míg a cégnek mintegy 108 000 csomagszállító kocsija, kisteherautója, traktorja és motorbiciklije van az utakon, addig közben több mint 9000 alternatív üzemanyaggal működő járművet is használnak. A tavalyi évben a UPS 125 Tesla elektromos kamiont rendelt be és mintegy 1500 New York-i dízel kamionját kezdte el átalakítani elektromos üzeművé.
Az UPS szerint nagyjából 35 000 szállítóegységük hasonló a Workhorse féle járművekkel, ami azt jelenti, hogy a flotta egy igen szép része helyettesíthető lenne ilyen elektromos teherautókkal. Az UPS célja, hogy a 2020-ig megvásárolt új járművek legalább negyede valamilyen fejlett technológiát használjon, vagy alternatív üzemanyaggal működjön.