A NASA így képzeli az exobolygókat retro stílusban

2015. 01. 08. 21:00

A NASA a Kepler-teleszkóp segítségével egyre több és több földtípusú bolygót fedez fel, szám szerint már több mint 4000 lehetséges planétát ismerünk. A felfedezések örömére a NASA egy csomag szépséges retro, utazási posztert adott ki, melyeken az exobolygók világát képzelik el.

A NASA Jet Propulsion Laboratory retro stílusban ünnepelte a felfedezéseket. Kreációik az ‘Exoplanet Travel Bureau’-nak (Földtípusú bolygók utazási irodájának) szánt reklámplakátok formájában jelentek meg.

Mivel azonban egyelőre nem vagyunk a közelében annak, hogy úgy utazzunk az űrben, mint ahogy azt az Interstellar (Csillagok között) című film bemutatta, így a designerek saját tapasztalat hiányában a képzeletükre hagyatkozva kellett, hogy megalkossák, miként is néz ki egy ilyen bolygó élővilága. Így már érthető, hogy mi az alapja annak, hogy egy vörös törpe körül keringő bolygó faunája vörös színt kapott.

A három létező exobolygó a képzelt brossúrákban a HD40307g, a Kepler-186f és a Kepler-16b. A posztereket letöltheted nyomtatható TIF-ek formájában a NASA oldaláról.

Forrás és fotó: thenextweb.com