A The Economic Times forrásai szerint, a Google azt tervezi téglából és habarcsból szépen felhúz néhány igazi boltot csak azért, hogy jobban ott tudhassa magát az indiai piacon. A riport elmondása szerint, úgynevezett „élményközpontok” megnyitásáról lenne szó, ahol a fogyasztók saját maguk próbálhatnák ki a legújabb Pixel 2 okostelefonokat. Egy névtelen forrás szerint a vállalat 2018-ban fel is szeretné húzni ezeket a boltokat. Néhány hasonló kisebb bolt már egyébként is megjelent a régió bevásárlóközpontjaiban, s úgy tűnik a Google elégedett lehetett az ezeknél tapasztalt fogyasztói érdeklődéssel, ha most valóban egy ilyen nagyobb volumenű folytatásban gondolkoznak.
Ez a lépés azt is igazolná, hogy bár nagyon sok funkciót és információt be lehet mutatni online, de a fizikai boltoknak mégis csak megvan a maga létjogosultsága.
A Google egyelőre nem cáfolta, de nem is erősítette meg a riportot, mindenesetre, ha megnyílnak jövőre ezek a boltok, akkor joggal feltételezhető, hogy a cég számításai szerint a fizikai jelenlét növelésé eredményes lehet ott, ahol az Apple és a Samsung a legnagyobb ellenfél, valamint az olyan kínai gyártóktól származó okostelefonok, mint a Xiaomi, a Vivo és az Oppo.