Jump to content

Naná, hogy létezik Candy Crush divat kollekció

2017. 04. 17. 13:31

A Candy Crush őrület egy teljesen új, eddigieknél sokkal magasabb szinten folytatódik. Ha azt hittük, hogy egy a népszerű játék alapján készült TV műsornál már nem jöhet cifrább, akkor ideje megismerkednünk a Moschino legújabb kollekciójával.

A Candy Crush alkalmazást fejlesztő King csapata a divatvilágban utazó Moschino márkával kollaborált, hogy együtt létrehozzák az első Candy Crush divat kollekciót. A Moschino nem először keveredik hasonló bizniszbe. Előtte a Nintendo vállalattal is akadt néhány közös projektjük, így annyira nem kéne meglepődnünk a Candy Crush úszóruhán, hátizsákon és társain, de valahogy mégis sikerült. Én vagyok az utolsó után ember, akit megkérdeznék, ha divatról van szó, szóval nem mondom, hogy bizarr ez a kollekció, mert lehet ma ez a menő. Én nem tudom.

A különös kollekció a Candy Crush Saga ötödik évfordulójának megünneplése alkalmából került ki és érhető el, legalábbis a készlet elejéig.

Ezt a kollekciót is Jeremy Scottnak, a Moschino kreatív igazgatójának köszönhetjük, aki már korábban is nevet szerzett magának a divatiparban különös dizájnjaival és kollaborációival. 2015-ben például a Nintendo vállalattal dolgozott közösen a Super Moschino kollekción, amihez a Super Mario franchise biztosította a szellemi táplálékot.

Meg kell hagyni nem mindenkinek való ez a szédületes Candy Crush kollekció, aminek nem csak a dizájnja, de az ára is őrületes. Bár az is igaz, hogy kevés olyan dolog van, amivel ennyire jól kifejezhetnénk a játék iránti beteges megszállottságunkat.

 

(Forrás: engadget.com Kép forrása: engadget.com)