A Snapchat a fiatalok körében egyik legnépszerűbb képmegosztóként eddig sikeresen megőrizte a függetlenségét és megcsinálta a saját szerencséjét. Persze ez nem akadályozta meg a területen tevékenykedő nagyágyukat, hogy néhány újdonságukhoz a Snapchat eszköztárából merítsenek ötleteket. Például a Facebook tulajdonában lévő Instagram egy a Snapchat megoldására finoman szólva kísértetiesen hajazó Stories funkcióval állt elő. Tudjuk, ezek lennének azok a 24 órás élettartammal rendelkező önmegsemmisítős fotók és videók, amiket teliaggathatunk mindenféle effekttel. Nagyon-nagyon hasonlót láthatunk a Snapchatnél, aminek ez az egyik legnépszerűbb funkciója. A kérdés csak az volt, hogy be jön-e az Instagramnak az újítás, sikerül-e elédesgetni a Snapchat felhasználóit és megtartani a sajátjait?
A jelek szerint sikerült. Az Instagram bejelentette, hogy több mint 200 millió ember használja minden nap a Stories funkciót megosztáshoz. Ez a szám 50 millióval több, mint amit a Snapchat egészében produkál egy átlagos napon. Ez annyira nem meglepő, ha azt nézzük, hogy a 200 millió felhasználójával a Snapchat csak a harmadával rendelkezik az Instagram felhasználói bázisának, de azért ezek a számok se olyan rosszak, ha azt nézzük, hogy a Stories funkciót csak tavaly augusztusban implementálta az Instagram.