A rövidke klipben egy nő sétálgat fehérneműben, majd nadrágot húz és kivasal egy blúzt, melyet felvéve jut csak eszébe, hogy a zsebében felejtette a telefonját. A kritikák a reklámot azért érték, mert a kamera számos közeli felvételben időzik el a model mellein, fenekén és ajkain, mialatt hangulatkeltő zene és szinkron szól a háttérben.
A Kazam erre azt válaszolta, hogy éppen erre a jól ismert forgatókönyvre játszottak és a tévéadásban úgy időzítették a reklámot, hogy az csakis a megfelelő közönséghez jusson el, ám ez nem volt elég. A cég megpróbálhatja átalakítani a képsorokat úgy, hogy az megfeleljen a követeléseknek, ám aligha lehetséges eleget vágni a belőle ahhoz, hogy az alaphangulat megváltozzon.
Ha a Kazam egy kicsit jobban koncentrált volna a készülékre a körítés helyett, nem kerültek volna ilyen helyzetbe, ám valószínűleg ebből megtanulták a leckét.
Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra