Az egyetlen különbség, hogy ezúttal a népszerűsítő hadjárat nem szentimentális mélységekben jár, hanem a Google inkább a Buzzfeed nyomában haladva egy csokor édes-aranyos állatkát vett elő.
A legújabb népszerűsítő kisfilm a „Friends Furever” címet viseli, mellyel a Google a „Be Together. Not The Same” sort folytatja. A promóció üzenete, hogy az Android Lollipop a különböző eszközökön más és más tapasztalatot hív életre. A reklámban egyetlen darab Android eszköz sem jelenik meg , valójában kedvenc zöld robotunk is csak az utolsó másodpercekben mutatkozik. Ennivalóan aranyos állatokból azonban bőven jut az első másodperctől az utolsóig.
A Google a reklámot kisebb 6-6 másodperces egységekre bontotta, melyeket valószínűleg a YouTube-on akarnak majd felhasználni.
Forrás: thenextweb.com
Fotó: cutestpaw.com és thewallpapers.com
Írta: Ambróz Nóra