„A rendszerünk a rendelésfelvételtől egészen a felszolgálásig teljesen önműködő, nem igényel emberi beavatkozást” – mondta Lee Dong-bae, a Vision Semicon kutatási igazgatója.
Hozzátette: „az asztalokat elszórtan helyezték el, hogy szabad mozgást biztosítsanak a robotoknak, ami illeszkedik is az érintésmentességet és távolságtartást célzó előírásokhoz”.
A rendszer, amelyet egy kávékészítő robotkar és egy kiszolgáló egység alkot, 60 különböző kávétípust tud elkészíteni. Egy hatfős rendelést mindössze hét perc alatt teljesít. A forró italokat az asztalhoz viszi a vendégeknek.
A rendszer képes kommunikálni, adatokat továbbítani más készülékeknek és egy önvezető technológia révén kalkulálja ki, hogy melyik útvonal a legkedvezőbb számára.
A gyártók idén legkevesebb harminc kávézót akarnak ellátni robotokkal.