A Facebook jelenleg 2.27 milliárdnyi felhasználóval büszkélkedhet, ebből pedig 1,5 milliárd aktív felhasználóval, akik gyakorlatilag minden nap görgetik az üzenőfalat, osztanak, posztolnak, egyszóval rendszeresen használják az oldalt. Szóval, van miből statisztikákat kreálni.
A Facebook pénzügyi szemüvegen át
A Facebook 2018 harmadik negyedévében nettó 5,14 milliárd dolláros jövedelmet produkált, ami azért nem rossz, valljuk be. Ezen kívül a cég bevezette a tőzsdére is a részvényeit, amelyek 16 milliárdos IPO növekedést hoztak, ezzel pedig az Egyesült Államok történetének harmadik legnagyobb emelkedését hozták létre.
A Facebook jelenleg a negyedik legértékesebb márka a világon, 94,8 milliárd dollárral.
2012 óta jóval több, mint 22,4 milliárd dollárt költött a cég arra, hogy felvásárolja a konkurenciát, többek közt az Instagramot, a WhatsAppot és az Oculust.
A Facebook 33 606 alkalmazottal rendelkezik.
Mark Zuckerberg fizetése évi 1 dollár.
Facebook felhasználói szokások, a legekből
A közösségi oldal havi 2.27 milliárd aktív felhasználót könyvelhet el a 2018 harmadik negyedévi adatok szerint. Az említett userek közül több mint 1 millió csak mobilon Facebookozik. Naponta 1,49 milliárd aktív felhasználó lóg az appon.
A Facebook-felhasználók 47% -a csak mobilon keresztül fér hozzá az alkalmazáshoz.
Naponta 500 000 új felhasználó érkezik a közösségi oldalra, ami nagyjából hat új profilt jelent másodpercenként.
A Facebookon regisztrált szülők 83% -a, a közösségi oldalon is ismerőse a gyerekének. Az amerikai felnőttek 68% -a használja a Facebookot és 51% -a naponta többször is.
A világ online népességének 26,3% -a használja a Facebookot.
A barátok száma átlagosan 338, a medián (középpont) pedig 200 fő.
Azon internet-felhasználók fele, akik nem használják a Facebook-ot, olyasvalakivel élnek együtt, aki viszont igen. Közülük 24% bevallotta, hogy az adott személy fiókján keresztül nézegeti mások képeit vagy bejegyzéseit.