Jump to content

Annie segít nyomon követni appod sorsát

2014. 12. 06. 16:00

Az Annie egy olyan a fejlesztőknek szánt szolgáltatás, mely elárulja az alkalmazások gyártóinak, hogy ki és miért használja terméküket. Az App Annie mögött egy analatikával foglalkozó cég áll, akik eddig főként az alkalmazások piacát figyelték. Segítségükkel a fejlesztők végre pontosabb képet kaphatnak arról, mit csináltak jól és mit rosszul.

Az új Audience Intelligence egy bővítése a cég már létező App Annie Intelligence platformjának, melynek szolgáltatásával lehetővé teszi, hogy a fejlesztők megismerjék fogyasztóik szokásait és demográfiai összetételét.

Az eszköz használatával a fejlesztők tudakozódhatnak az általuk elért csoport koráról, nemek szerinti összetételéről, sőt havi átlag jövedelméről is. Emellett a statisztikák lebonthatóak országok szerint, aszerint, hogy mikor vették igénybe az alkalmazást, mely app store-on keresztül szerezték azt be és még sok minden más alapján. További lehetőség hosszabb távon a trendek alakulásának megfigyelése.

A „Related Apps” (kapcsolódó alkalmazások) szekció lehetővé teszi az Audience Intelligence felhasználóinak azt is, hogy kapcsolatokat fedezzenek fel az alkalmazások közt. (Aki használja a miénket, mi mást használ még mellette?)

Az Audience Intelligence szolgáltatása egy éves szerződés fejében vehető igénybe, melynek során körülbelül havi 1000 dollárt kell kiadni az adatokért cserébe, míg az App Annie a hónap folyamán egészen december 24-ig akciós áron érhető el, amennyiben most vásárolsz vagy upgrade-elsz egy Store Intelligence fiókot.

Forrás: thenextweb.com

Fotó: pushbuttonstudio.com és techinasia.com

Írta: Ambróz Nóra