Jump to content

Az IMAX teljes gőzzel veti bele magát a virtuális valóságba

2016. 11. 14. 08:00

Az IMAX komolyan beleszeretne vágni a VR tartalmak készítésébe és ehhez egy rakás pénzre van szüksége. Szerencsére szponzor fronton nem szenved hiányt ez az ügy.

Az IMAX első lépésként egy 50 millió dolláros összeget dobot be, hogy legalább 25 prémium VR anyagot hozzanak létre különböző platformokra, beleértve a dedikált IMAX VR pontokat is. A Saját erőfeszítéseinek tetejébe még néhány olyan nagy befektető is csatlakozott a bulihoz, mint az Acer, a tehetségkutató Creative Artists Agency és a kínai médiavállalatok triója (China Media Capital, Enlight Media és Studio City).

Ez hatalmas befektetői figyelem egy még igencsak fiatal technológiához képest, de nem meglepő. Az IMAX már javában tesztel VR tartalmakat az amerikai és az angliai mozi termeikben. A cégnek egy rakás tartalomra lesz szüksége, ha folyamatosan működtetni akarja azokat a VR központokat, amik még akkor is képesek lesznek bevonzani a közönséget, amikor már az újdonság varázsa lecsengett.

(Forrás: digitaltrends.com Kép forrása: digitaltrends.com)