Jump to content

Új stratégiával áll elő a BMW?

2016. 09. 12. 13:00

A legnépszerűbb autóinak elektromos változatával próbálhatja lenyomni a Tesla vállalatot a BMW mielőtt még az nagyon az autóipar fejére nőne.

A Német üzleti napilapnak, a Handelsblatt-nak nyilatkozó forrás szerint a BMW épp nagyban benne van az elektromos autókra kihelyezett stratégiájának tervezésében és végrehajtásában. Miközben a cég egyébként is tud nekünk mutatni EV dizájnt, mint például az i3, az új stratégia mégsem ebbe az irányba tendál, inkább a meglévő elektromos autó koncepciók mellett, a már létező és népszerű autóiknak adnák ki az elektromos változatát. Hogy mire kell gondolni? Az X4-re, a 3-as szedánra vagy például az ikonikus Mini-re. Ha a forrás korrekt, akkor a menedzsment még november végére jóváhagyhatja a változtatásokat.

A BMW nem kommentálta a Handlesblatt-nak a riportját, így nem tudni van-e igazság az elhangzottakban. Annyi biztos, hogy a Tesla Model 3 autójára rengeteg előrendelés érkezett, ennek fényében pedig biztosra vehetjük, hogy a többi gyártó is lépéseket fog tenni, hogy megőrizze a saját piaci részesedését és kivegye a saját szeletét az elektromos autók tortájából. A BMW legnépszerűbb autóinak elektromos és ennél fogva környezetbarát kiadását piacra dobni igazából egy egész jó lépésnek tűnne.  

(Forrás: engadget.com Fotó forrása: pixabay.com)