Nevezetesen az Instagram fejlesztői úgy döntöttek bevezetik a kétlépcsős azonosítási rendszer az oldalaikon. Erre azért van szükség, mert a képmegosztás alapú közösségi hálózat egy-egy híresebb felhasználója komoly pénzeket tudd leakasztani, ha például egy két terméket kiposztol. De, ahogyan a hirdetők felfigyeltek erre a platformra, úgy egyúttal a hackereknek is célpontjává váltak az Instagram-felhasználók fiókjai.
A TechCrunch szerint, az Instagram már tavaly óta teszteli a kétlépcsős rendszert, ami egyébként egy kicsit elfog térni attól, amit eddig máshol láthattunk. Amikor a felhasználók első alkalommal aktiválják ezt a szolgáltatást, kapni fognak egy újraindító kódot, amit le kell jegyezniük, vagy képernyőkép mentést csinálni róla.
Az új beléptetési rendszert a mai naptól folyamatosan aktiválják, így már nem kell sokat várni és mi is igénybe vehetjük ezt a funkciót.