
Felhasználók hiányával és ebből kifolyólag az önfenntartáshoz szükséges bevételek kitermelésével is meggyült a baja a Tidal nevezetű zenei streaming-szolgáltatásnak, írja a Dagens Næringsliv. Miután a riport szerint mintegy 44 millió dollár adózás előtti veszteséget könyvelhetett el a cég 2016-ban, most úgy áll, hogy már csak a következő 6 hónapra van elegendő pénze a Tidalnak. Mindezt annak ellenére, hogy tavasszal még a Sprint annyira jó üzletet látott Jay-Z streaming szolgáltatásában, hogy ámbátor felvásárolták a cég részvényeinek 33%-át. Akkor még Jay-Z üzleti partnere és a Roc Nation Sports elnőke, Juan Perez azt mondta a DN szerint, hogy ezzel a 200 millió dolláros üzlettel a következő 12-18 hónapra biztosított a cég munkájának finanszírozása.
Az Engadget számára a cég szóvivője korábban úgy nyilatkozott, hogy a kezdetektől fogva találkoznak ehhez hasonló negatív történetekkel a Tidalról, holott minden évben csak egyre tovább növelik az üzletük.
Akárhogy is áll a dolog annyi biztos, hogy útoljára 2016. elején hallottunk egy 3 milliós számot a Tidal felhasználó táborát illetően, miközben a Spotify 60, az Apple Music pedig 30 millió felhasználóról számolt be az idén.