
A rekord méretű eladást az Alibaba éves Singles’ Day Sales eseményének hála született meg és összesen 25,3 milliárd dollárt hozott a konyhára az óriásvállalatnak. Csak miheztartás végett, hogy lássuk merre is tart ez az ágazat: Tavaly ilyenkor ugyanez az esemény „csak” 18 milliárd dollárt eredményezett. Ez azt jelenti, hogy az idei évben a vállalat csaknem ráduplázott az előző évi eredményére.
A rekordnak nem csak az Alibaba örülhet, ugyanis egy ilyen mértékű forgalom, már elég jelentős, hogy hatással legyen egy adott ország valutájára is. Jelen esetben ez azt jelenti, hogy egyik napról a másikra Kína valutája erősödött az amerikai dollárral szemben. További pozitív hatása a rekordnak, hogy jelentősen hozzájárult Kína egyébként is dinamikus növekedést mutató online forgalmához.
Az esemény sikeréhez nem csak a jól megszervezett reklám járult hozzá, de az időzítés is tökéletes volt. Majdnem fekete péntek lévén az emberek már készen álltak a költekezésre, csak egy hely és jó ajánlatok kellettek nekik, ahol elkölthetik a pénzüket.