
Kétség kívül forradalmi áruként lett beharangozva a Snapchat kamerás szemüvege, amit kezdetben vittek is szépen, de egy évre rá ez a lelkesedés már le is csengett. A relatíve gyors népszerűségvesztés nyomán pedig „több százezer” Spectacles szemüveg ragadt a Snapchat nyakán.
A hírt a The information osztotta meg, pont azután, hogy Evan Spiegel vezérigazgató elkotyogta, hogy 150 000 videófelvevős napszemüveget sikerült eddig elpasszolniuk. Úgy tűnik, hogy a vezetők annyira belelkesedtek a Spectacles kezdeti népszerűségén, hogy berendeltek belőle, csak közben a kereslet nem követte az álmaikat.
Ennek ellenére van rá esély, hogy a céget az eladatlan raktárkészlet nem is érinti annyira rosszul, mint ahogy az elsőre fest. Például a még összeszereltelen alkatrészek felhasználhatók új modellekhez. Mint láthattuk a közösségi háló felhasználói hajlamosak hirtelen ráharapni az aktuális újdonságokra. Talán sikerülhet újra megismételni a Spectacles kezdeti sikerét egy hasonló kütyüvel.