A Verizon szépen csendben elköszönt az Android Wear 2.0-ás eszközétől, kicsivel több, mint 4 hónappal a májusi debütálása után. A vállalat nem kommentálta a döntését, csak megerősítették a hírt, de valószínűleg az álhatott a háttérben, hogy nem igazán kapkodtak a termékükért. Nem dobsz csak úgy a piacra egy terméket, aminek a fejlesztésébe egy csomó időt és pénzt öltél, hogy aztán pár hónapra rá nyom nélkül eltüntesd.
Hogy miért nem jött be a Verizon okosórája az embereknek, arra akad néhány tippünk. Az egyik a 350 dolláros ár, amit nem igazán indokolt semmi. A dizájnra jóindulattal azt lehet mondani, hogy visszafogott volt, de igazából inkább az a helyzet, hogy nem mulatott semmi forradalmi újdonságot. Képességeit és funkcióit tekintve a középmezőnybe sorolhatnánk az órát. Hiányzott az LG Watch Sport vagy a Samsung Gear S3-nál már bevezetett mobilos fizetés támogatása, ami mondjuk indokolhatta volna a magas árat.
Másfelelő a jelenlegi okosóra piacot, ha tetszik, ha nem, az Apple dominálja. Ha valaki nem tud előállni valami korszakalkotó technológiai újdonsággal, vagy leleményes dizájnnal, akkor nem sok esélye van hogy egy nagyobbacska helyet szorítson magának.