
Hirtelen népszerűségugrásra vágyó felhasználóknak és kisebb cégeknek – de nem komoly márkáknak – szól a Twitter bevezetni tervezett szolgáltatása, legalábbis azoknak, akiknek nincs kedvük mikromenedzselni a hirdetéseik. Az új szolgáltatást már el is kezdte tesztelni a közösségi oldal, és a jelen állás szerint havi 99 dollárért kínálják. A dolog lényege, ahogy fentebb is írtuk, hogy a szolgáltatásra befizető felhasználók tweetjei automatikusan promotálodnak a Twitter rendszerében.
Nem kell rajta sokat agyalni, hogy belássuk, ez egy tisztán kísérleti próbálkozás a Twittertől, hogy valahogy több pénzt csináljanak a hirdetésekből, amire nem mellesleg nagy szükségük is van. A tavalyi év azonos periódusára kimutatott 535 millió dolláros reklámbevételek mellett, az ide második negyedévben már csak 439 millió dollár jött össze ebből a forrásból a Twitternek, ami nagyon nem jó. Meglátjuk, hogy ezzel a fejlesztéssel mire jutnak a jövőben.
Interesting @Twitter ads are running a new private beta program https://t.co/RbIEHMnGNl pic.twitter.com/oStFltf47Q
— David Iwanow (@davidiwanow) 2017. július 28.