
Korábban, a fenti esetben egyedül az Airbnb ügyfélszolgálatán keresztül lehetett visszajelzést hagyni, ami ugyan a legtöbb ember számára nem okozott gondot, de nem is a legpraktikusabb megoldás.
Most, ha korán elhagynánk az ingatlant, akkor éppen úgy hagyhatunk értékelést, mint ahogy azt normális esetben tennénk a tartózkodásunk eredetileg tervezett végén. Ez azt jelenti, hogy finoman felvezethetjük a többi Airbnb felhasználónak, hogy pontosan mi is volt az a kellemetlenül hátborzongató tapasztalat, ami idő előtti távozásunkat előidézte.
A lépés az Egyesült Királyság Versenypiaci és Piacfelügyeleti Hatóságával (CMA) folytatott konzultációkat követően született. Az Airbnb megígérte a CMA-nak, hogy augusztus végéig globálisan is bevezeti a szükséges módosításokat, így ha a nyári üdülésünk nem alakul a tervek szerint, akkor már nem Facebookon kell kipanaszkodnunk magunkat.