
Kiderült, hogy a Nike nem csak az Amazonban látta meg a fantáziát, mint lehetséges árusítási felületben, de az Instagram platformjában is. A sportszermárka surranói hamarosan fel fognak tűnni a közösségi oldal felhasználóinak hírfolyamjában, hogy ott kelesék magukat. A Hírt a Nike vezérigazgatója, Mark Parker leplezte le, miközben a márka negyedik negyedévéről beszélt. Annyit tudni, hogy a Nike direkt módon fog árusítani mindkét platformon, de egyéb részleteket nem osztottak meg.
Nem titok viszont, hogy a Nike ezzel a húzásával a fiatalabb vásárlókat szeretné elérni, miközben az Instagram is jól jár, hiszen a közösségi oldal tovább szeretne fejlődni és terjeszkedni a képmegosztó kezességi oldal kategóriáján. A Nike valószínűleg csak egy azon cégek listáján, akik 2016 óta elkezdhették használni az alkalmazás „shopping” címkéit. Amikor egy márka hirdetésére kattintunk, akkor a címkék felugranak egy leírással a hirdetésben szereplő termékről és annak áráról, aztán innen már csak egy kattintás, hogy az online kasszáknál találjuk magunkat.