
Most már biztos. A streaming szolgáltatással foglalkozó cég Girlboss néven futó sorozata egyetlen egy árva kis szezon után véget ér. Alapvetően ez annyira nem nagy hír, de ha azt nézzük, hogy csak ebben a hónapban ez a harmadik kaszát kapott sorozata a Netflixnek, akkor az már felvet az emberben némi aggodalmat. A Girlboss népszerűtlen volt és különösen népszerűtlen, ha a saját kategóriáján belül, a Netflix komédiasorozatai között nézzük. A történet szerint a nagyvonalakban Nasty Girl alapítójának, Sophia Amorusonak a karakterén alapuló ígéretes főhősnőnk elszánt célja egy sikeres cég kialakítása és közben ebből jöttek volna a helyzetkomikumok. A Deadlines szerint a legnagyobb gond az volt, hogy nem igazán volt szerethető a főhősnő karaktere.
Közben a Netflix nemrég elköszönt a The Get Down és a Sense8 sorozatoktól is, amelyeknek a Girlboss sorozattal ellentétben kifejezetten költséges volt leforgatni az évadjait. Különösen igaz ez a The Get Down epizódjaira, amikből egy évadnyi 120 millió dollárba fájt a Netflixnek, miközben az Orange is the New Black közönségszámának az ötödét se érte el.
Mindenesetre a Girlboss már valahogy az elejétől kezdve nem jól indult. A Netflix általában jó munkát végez a vígjátékokkal, így talán eddig ezért se láthattuk, hogy micsoda szigorral szórja ki a kedvezőtlen eredményt bordukáló produktumokat. Ebben a hónapban viszont megmutatta a cég, hogy ha kell, akkor kegyetlenül vérengző is tud lenni.