
A Facebook nagyon komoly és ambiciózus terveket szövöget saját sorozatainak beindításáról. A Wall Street Journal riportja szerint egyenesen Hollywood felé vette ez ügyben az irányt a közösségi oldal, bizonyos esetekben epizódonként 3 millió dollárt kínálva.
A WSJ szerint a közösségi háló elsősorban a 13 és 34 év közötti korosztályt szeretné megcélozni ezekkel a saját műsorokkal, amik közül néhányat már az idén nyáron láthatnánk is.
Gyakorlatilag a Facebook jelentése szerint a 17 és 30 év közöttiekre fokuszálnának, akik olyan műsorokat keresnek, mint az ABC Pretty Little Liars, Scandal vagy The Bachelor sorozatai. Legalább két tucat ilyen sorozatra számíthatunk a közösségi oldaltól, köztük több valóság showra.
A Facebook ezzel a húzásával hosszútávon olyan online műsorszolgáltatásban utazó cégek bütykére léphet, mint a Netflix vagy a HBO. Kíváncsian várjuk mi fog ebből kisülni.