
A Daimler felgyorsította korábbi terveit. A mostani cél, hogy 2022-re legalább 10 általuk gyártott EV dübörögjön az utakon. Ennek a célnak az eléréséhez mintegy 10 milliárd eurót pumpál a kezdeményezésbe az autógyártó vállalat. A cég az élvonalból szeretné formálni az autóipart, ehhez pedig agresszív stratégiára van szükség.
Hogy hova ez a rohanás? Az autógyártó óriásvállalat nem fejtette ki, de akad néhány magágtól értetődő motiváció. A konkurencia kapásból egy termetes elefánt a szobában. Ott van mindjárt a Tesla EV vonala, ami igen szépen terjeszkedik. Márpedig mérget vehetünk rá, hogy a Mercedes nem szeretné átengedni az amerikai riválisának a piacot. Ez pedig csak egy a fenyegető veszélyek közül, amik azokra leselkednek, akik nem kapkodják a lábukat, ha innovációról van szó. Az EV bizniszből egyszerűen egy komoly autógyártó se engedheti meg magának, hogy lemaradjon.