
A terv az volt, hogy a felhasználók adnak egy új szlogent vagy logót, amiből aztán a cég profi dizájner csapata egy komplett arculatot varázsol. Beadványok érkeztek is szép számmal, beleértve a Mozilla híres dinoszauruszát felelevenítő anyagokat, de a nyertes végül egy egészen szimpla megoldás lett.
Az új logó egy egyszerű kisbetűs Zilla betűtípussal készült felírat lett, amit azért még félkövérré tettek, hogy mégis csak legyen benne valami csavar. A logó trükkös része, hogy a Mozilla felírat közepén az „ill” helyett „://” szerepel, ami minden egyes webcím részét képezi. Tulajdonképpen ezzel sikerült az internet szívének és lelkének egy darabját a logóba csempészni. Okos, meglehetőse okos. A szolid verzió után készült az alább látható 2.0-ás kiadás, ami már jóval merészebb. Nekünk ez jobban is tetszik, de tény, hogy túl vad lett volna a Mozillától eddig megszokott stílushoz képest.
Hogy a „://” végül bejön-e majd az embereknek, annak csak az idő a megmondhatója. Minket egy egykedvű „:/” emotikon ráduplázására emlékeztet, de nyílván a Mozilla magyarázata ideálisabb.