
Hiába jött össze szép summa a Lily drónjait előrendelő fogyasztóktól, a cég mégis szomorú hírt kellett közöljön. A cég elismerte, hogy nem tudják szállítani a beígért terméket. 60 napon belül pénzvisszatérítésre számíthatnak azok, akik bizalmat szavaztak a cégnek és előre befizettek a termékükre. A rossz hírt a cég két társalapítója, Antoine Balaresque és Henry Bradlow igyekezett magyarázni egy blog bejegyzésben. A történet nagyjából arról szól, hogy miért fogytak ki a pénzből.
Az eszköz maga már nagyjából kész volt és a legtöbb tesztelésen is túlesett, de kutatásra és fejlesztésre fordítottak kisöpörték a cég számláját. Ez azt jelenti, hogy nem maradt pénz a termék finanszírozására, miközben nem jutottak újabb bevételekhez.
Azt a kevés pénzt, ami megmaradt azt szétosszák és visszautalják az előrendelőknek. Azoknak, akik még mindig ugyan azt a kártyát használják, mint amivel rendeltek, nincs teendőjük, de ha közbe váltottak, akkor ezt a nyomtatványt kell kitölteni.