
Sajnos az élet telis tele van tragikus eseményekkel szinte mindenki számára és erre a hirdetések aligha tudnak tekintettel lenni a hirdetők legjobb szándéka ellenére se. Például egy gyermek elvesztése után a gyermekekhez köthető termékekről megjelenő hirdetések érthető módon felzaklathatják a gyászolókat. Az ilyen traumatikus élményeket szeretné elkerülhetővé tenni a Facebook. Ehhez egy olyan új funkciót tesztel, amellyel a potenciálisan felzaklató hirdetések elkerülhetőek, elrejthetőek.
Az opciók jelenleg elég korlátozottak, de már lehetőség van például alkohollal vagy gyermekneveléssel kapcsolatos hirdetések blokkolására a közösségi oldalon.
Jelenleg ezt a funkciót csak teszteli a Facebook, s hogy végül kikerül-e a nagyközönséghez, az kérdéses. Egy-egy nemkívánatos hirdetés eltüntetésére mindig van lehetőségünk, de hogy egész kategóriákat tüntessünk el egy-két kattintással, ez jóval drasztikusabb lépés, persze még mindig jobb, mintha az érzéketlen reklámok egy felhasználó teljes elvesztéséhez vezetnének.