
Ezzel a havi szinten 42 milliócska aktív felhasználóval a Blizzard rendelkezik a valaha létezett legnagyobb online játékos közösséggel a világon. Ez a játékosok számát tekintve 25%-os növekedés az előző év azonos időszakához képest, még 50%-os növekedés éves bontásban nézve, ami azt jelenti, hogy a Blizzard gyakorlatilag megduplázta a havi szinten aktív felhasználóinak számát az elmúlt két évben (ez az a rész ahol leesik az állunk és ott is marad).
Mint azt korábbról tudjuk a World of Warcraft 6. kiegészítőjéből 3,3 millió példány kelt el, csak az első napon. Ezzel az eredménnyel pedig jól ott is hagyta a korábbi kiegészítőket és új rekordot állított be. Most már azt is tudjuk, hogy a Legion expanzió számokban mérve 30%-os növekedést hozott a havi aktív játékosokat nézve a franchise számára a korábbi év azonos időszakához képest.
A beszámoló azt sem rest megemlíteni, hogy az Overwatch lett a Blizzard azon játéka, amely a leggyorsabban érte el a 20 milliós felhasználói tábort jelző mérföldkövet.
Hogy ez mennyit jelent pénzben? Az in-game tartalmak értékesítéséből érkező bevétele a cégnek 2016 harmadik negyedévében csaknem 1 milliárd dollár. Ez 58%-kal több a korábbi év azonos időszakához képest. A negyedévre vonatkozó digitális bevételek pedig 1,34 milliárdra rúgtak.