
Mindez azt jelenti, hogy a Facebook hihetetlen, 166 százalékos növekedést tudott elérni a tavaly ilyenkor mutatott számokhoz képest. Bizony, nem elírás, ez közel háromszorosa a tavalyi év azonos negyedévében összehozott nyereségnek.
A növekedés nagy részét a mobil hirdetések hozzák. A hirdetésekből befolyt bevétel 84 százaléka mobilról jön és a mobilon havonta aktív felhasználók száma 1,66 milliárdra nőt, ami 20 százalékos emelkedés az előző évhez képest.
Mark Zuckerberg elárulta, hogy a jövőben a cég a videókat helyezi előtérbe. „Úgy gondoljuk, hogy a kamera lesz fő módszer, amellyel az emberek megosztanak”. Zuckerberg említett továbbá egy 3 fázisú megközelítést, amelytől a következő években a Facebook további eredményességét remélik. Első körben a felhasználói élmény fokozását tűzték ki célul, a másodikban pedig azt szeretnék, ha a felhasználók kapcsolatba lépnének az üzletekkel és vállalkozásokkal, még a harmadik fázis feladata több lehetőséget biztosítani az üzletek számára a fogyasztók elérésére.
„Minden, amit teszünk, az azért van, hogy megnyissuk a világot mindenkinek és segítsünk még több embernek kapcsolatba lépni és megosztani” – mondta Zuckerberg