A Twitter mindig is nagy örömmel fogadta, ha egy cég aktívan reprezentálta magát a közösségi oldalon, sőt az utóbbi években néhány új funkcióval kedveskedet külön az üzleti felhasználóknak. Ilyen volt például, hogy az ügyfelek privátban kommunikálhatnak a cégek ügyfélszolgálatával vagy, hogy erről akár értékelést/visszajelzést küldhetnek. A legújabb funkció, amelyet direkte az üzleti felhasználók számára talált ki a Twitter csapata, azaz automatikus válaszlehetőség, amelytől azt remélik, hogy segíteni fog felgyorsítani az ügyfélkelezést. A gyors előgyártott válaszüzenetek mellett üdvözlőüzenetet is beállíthatnak a cégek.
A dolog érdekessége, hogy a különféle problémákra, különböző válaszlehetőségek állíthatok be, amelyek akár különféle előre megírt hosszabb útmutatókhoz vezető linkeket tartalmazhatnak. Ez nem csak a kezdeti ügyfelekkel való kommunikációt gyorsíthatja fel, de akár segíthet előszűrni és osztályozni az ügyfeleket az alapján, hogy milyen ügyben van szükségük az ügyfélszolgálatok segítségére.
Az újdonságok már elérhetőek a mai naptól, de hogy hozzáférjünk a fejlesztői API-hoz, ahhoz regisztrálni kell ezen az oldalon.
Get faster and easier help from businesses. Try it now with @EvernoteHelps and @PizzaHut. #CarpeDM pic.twitter.com/T8vHnLESEM
— Twitter Advertising (@TwitterAds) 2016. november 1.