Jump to content

Automatikus válaszüzenetekkel támad a Twitter

2016. 11. 02. 10:00

A Twitter az üzleti felhasználóinak és a vállalkozásoknak szeretne kedvezni a legújabb funkciójával, amely megkönnyíteni hivatott az ügyfelekkel való kommunikációt.

A Twitter mindig is nagy örömmel fogadta, ha egy cég aktívan reprezentálta magát a közösségi oldalon, sőt az utóbbi években néhány új funkcióval kedveskedet külön az üzleti felhasználóknak. Ilyen volt például, hogy az ügyfelek privátban kommunikálhatnak a cégek ügyfélszolgálatával vagy, hogy erről akár értékelést/visszajelzést küldhetnek. A legújabb funkció, amelyet direkte az üzleti felhasználók számára talált ki a Twitter csapata, azaz automatikus válaszlehetőség, amelytől azt remélik, hogy segíteni fog felgyorsítani az ügyfélkelezést. A gyors előgyártott válaszüzenetek mellett üdvözlőüzenetet is beállíthatnak a cégek.

A dolog érdekessége, hogy a különféle problémákra, különböző válaszlehetőségek állíthatok be, amelyek akár különféle előre megírt hosszabb útmutatókhoz vezető linkeket tartalmazhatnak. Ez nem csak a kezdeti ügyfelekkel való kommunikációt gyorsíthatja fel, de akár segíthet előszűrni és osztályozni az ügyfeleket az alapján, hogy milyen ügyben van szükségük az ügyfélszolgálatok segítségére.

Az újdonságok már elérhetőek a mai naptól, de hogy hozzáférjünk a fejlesztői API-hoz, ahhoz regisztrálni kell ezen az oldalon.

(Forrás: engadget.com Kép forrása: engadget.com)