
Az okostelefon piac telítődése sok gyártó mobiltelefonokkal foglalkozó részlegének nehezíti meg a dolgát. Sajnos ez alól az LG se kivétel, amelynek mobilkommunikációs divíziója 389,4 millió dolláros veszteséget produkált az elmúlt három hónapban. Aucs. A vállalat legfrissebb pénzügyi beszámolója szerint 13,5 millió készüléket értékesítettek és 14%-os növekedést értek el az amerikai piacon az előző negyedévhez képest. Ez jól hangzik, de ezt 2014. óta nagyjából minden negyedévben elmondhatta a cég, miközben 2015. óta nem termel ez a módszer profitot.
Az LG terjesztési és értékesítési problémái nem újak és a V20 összehasonlítása a Google Pixel telefonjával csak ront a képen. Az hihetnénk, hogy akkor most jaj az LG-nek pedig nem. Ironikus, de miközben a mobil részleg nyeli a pénzt, addig a különféle eszközök értékesítéséből 252,7 millió dolláros bevételt tudhat a magáénak a cég, ami 11,8 milliárd dollár értékű áru eladása után maradt meg. Sőt, a TV részleg rekord értékű profitot hozott a konyhára. A cég jármű komponensekkel foglalkozó részlege is szépen növekszik, miközben rengeteget fordítanak kutatásra és fejlesztésre, a jövőre.