
Bemutatásakor a Microsoft Surface koncepcióján sokan próbáltak gúnyolódni, de ezek a hangok már egyre kevésbé hallatják magukat. Sőt, ami azt illeti a Surface értékesítés mostanra 38%-os növekedést mutat a legutóbbi negyedévhez képest. A korábbi év ugyanezen időszakával összehasonlítva ez most 926 millió dollárt hozott a Microsoftnak 672 millió dollár helyet. A Microsoft értékesítési adatai külön kiemelik a Surface Pro 4 és a Surface Book eszközök sikerét.
A Surface eszközök sikere nem különösebben meglepő. A Microsoft ezen terméke két milliárd dolláros piac közé (tablet és laptop)lett belőve. A redmondi vállalat tulajdonképpen egy olyan új kategóriába tenyerelt bele ezzel, ami kitudja szolgálni mindazok vágyát, akik nem akarnak választani a laptop és a tablet felhasználási élmény között. Ez a vágy pedig egyre több emberben fogalmazódik meg és vásárolnak Surface gépeket, a Microsoft legnagyobb megelégedésére.