
Ebbe van is némi igazság lássuk be. A Warner Bros. és az amerikai fogyasztóvédelem (FTC) közötti perről kiadott híreknél persze nem véletlen pont az ő neve szerepel ott. A PewDiePie egy olyan varázsige napjainkban, ami odavonzza emberek millióinak a figyelmét bármire, amihez hozzácsapjuk, így aztán amikor példákat akartak hozni az érintett YouTuberekre, akkor persze, hogy a 46 millió feliratkozóval rendelkező nick név is ott volt mindenhol.
PewDiePie, valódi nevén Felix Arvid Ulf Kjellberget úgy érzi nem csinált semmi rosszat, ő a videóinál feltüntette, hogy ezek szponzorált tartalmak, igaz nem jól látható helyen (és végül is a Warnert is ezen a ponton fogták meg a bíróságon), de ettől függetlenül ő megtett mindent mégis pont az ő neve került elő mindenhol a botrány kapcsán.
Persze most a felháborodás miatt is ismét ő kerül a média figyelmének központjába, így végső soron azért, ahogy mondani szokták a negatív reklám is reklám.