
Méghozzá a Samsung Smart TV-nk képernyőjén elszaporodó hirdetések formájában. A Wall Street Journal szerint a hardvergyártó szeretné növelni a Smart TV-k menüjében megjelenő hirdetésekből származó profitját. Ezek a kis reklámok momentán csak az USA-ban érhetők el, de a lap szerint hamarosan Európában is megjelennek. Emellett az is kiderült, hogy a régebbi modelleken is számítani lehet majd ezekre a reklámhirdetésekre köszönhetően egy közelgő szoftverfrissítésnek.
Valahol érthető a Samsung lépése. A TV-k piacán kialakult árverseny miatt már rég nem hozz annyi bevételt ez a szektor, mint régen. Valahonnan pótolni kell a kiesést, és hogy továbbra is megérje a TV biznisz, arra egy remek megoldás lehet ez a fajta hirdetési modell. Kérdés az, hogy az emberek mennyire lesznek megértők vagy épp, hogy bosszúsak a platformot elárasztó reklámok miatt. Kockázatos lépés ez, ami ha nem jön be, akkor akár komoly vásárlóerőt is veszíthet a Samsung.