
Az Apple Music tavaly júniusban érkezett meg és mindenki azt várta, hogy egy ilyen hatalmas, rengeteg lojális fogyasztóval rendelkező cég szolgáltatása, mint az Apple, majd jól betart szegély Spotifynak. A Spotifynak azonban rengeteg ellenfele volt már ekkor is. Ott volt a Google Play Music, a Tidal és a Rdio (RIP), de ez egy csöppet sem tartoztatta fel a Spotify növekedését. Lassan egy év távlatában elmondhatjuk, hogy az Apple Music megjelenése sem változtatott ezen semmit, legalábbis negatív irányba. Sőt az történt, hogy a jelek szerint az Apple Music megjelenése csak szélesebbé tette a zenei streaming-szolgáltatást igénybevevő emberek körét, ami végső soron kedvezett a Spotifynak. A Spotify alelnöke Jonathan Forster megerősítette, hogy az Apple Music indulása óta cége egyre gyorsuló ütemben tesz szert új felhasználókra.
Mindazonáltal a Spotify nem vált ettől az eredménytől önelégülté. A vezető zenestreamelő szolgáltatás folyamatosan újabb és újabb projektek és funkciók kiötlésén dolgozik, hogy megőrizzék pozíciójukat a versenytársakkal szemben. Jó példa erre az idén induló 12 új műsoruk, amiről itt olvashatunk bővebben.