Jump to content

Megelégelte a hirdetésblokkolókat a New York Times

2016. 03. 08. 10:00

Mint sok más publikáló végül a New York Times is felvette a harcot a reklámblokkolókkal. Arra kérik az olvasóik, hogy kapcsolják ki a hirdetések megjelenését gátló kiegészítőiket.

A böngészőkbe beépülő hirdetésblokkoló programok nagyon praktikusak felhasználói szempontból, de a reklámbevételekből élő oldalaknak súlyos anyagi veszteségeket okoznak. Az NYT se bírta tovább nézni szó nélkül, ahogy kifolyik, a kezei közül a bevétel ezért egy felugró ablakban arra kérik az oldalt látogatókat, hogy kapcsolják ki ezeket a programokat, vagy fizessenek elő az oldalra, ami szintén reklámmentességet eredményez.

A felugró ablak magyarázata szerint “A legjobb dolgok nem ingyen jönnek” és az újságnak szüksége van a hirdetésekre, hogy finanszírozni tudja a fenntartását.

A változtatás jelenleg teszt jelleggel fut és csak az oldalra látogatók egy kis része szembesülhet a figyelmeztetéssel, de minden bizonnyal nem kell sokat várni még általánosan is bevezetésre kerül.

(Forrás: thenextweb.com)