A Feladat nagyon egyszerű, (már ha nem jelent gondot világbajnok tweetelővé avanzsálni) ha nem szeretnénk, reklámokat VIP taggá kell válnunk.
A Recode információi szerint egy a legprominensebb Twitter felhasználókból kiválogatott szűk csoport élvezheti a kísérleti jelleggel futó VIP programot. Ahhoz, hogy mi is közéjük tartozzunk, nem elég, ha sok követőnk van. Számít az is, mennyit tweetelünk és hány elérést érnek el a tweetjeink. Amennyiben sikerül felküzdeni magunkat a legjobbak közé és beválogatnak minket a VIP programba, már élvezhetjük is a reklámmentes mikroblog szolgáltatásokat.
A Twitter nem véletlen jutalmazza a legaktívabb tagjait. A leghíresebb tweetelők bejegyzései vonzhatják, be a legtöbb új felhasználót, így bár a reklámmentesség egy szép gesztus egy percig se gondoljuk, hogy ők bármit is veszítenek ezzel.