Jump to content

Interaktív próbafülkék a Ralph Lauren New York-i boltjaiban

2015. 11. 21. 13:00

A Ralph Lauren nem csak a divattal, de a technológiával is merészen kísérletezik. A márka tavaly egy atlétáknak szánt, szenzorokkal telezsúfolt okospólót mutatott be, míg idén az elsőként New York City-ben, a Polo boltban felállított interaktív próbafülkék következnek.

Az interaktív próbafülke lényege a leginkább „okostükör” névvel illethető berendezés, mely az Oak Labs kezdeményezés találmánya és képes felismerni a vásárló ruhadarabjait RFID (radio-frequency identification) tagek segítségével, majd bemutatja azokat egy nagyméretű érintőképernyőn. Amint ez megtörtént a vásárló válogathat a különböző méretek és színek közül, melyeket a Polo egy alkalmazottja hamarosan a fülkéhez visz. Az angolul nem beszélők számára spanyol, kínai, japán, olasz és portugál nyelvű támogatás is rendelkezésre áll.

A New York-i illetőségű Oak Labs szeretné a technológiát mihamarabb több boltba is eljuttatni, mely felé máris jó irányban halad a cég, egy olyan hatalmas partner oldalán, mint a Ralph Lauren.

Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra