Jump to content

A Google címkézni fogja a reklámból fenntartott appokat

2015. 11. 21. 10:00

A Google Play máris világosan deklarálja, melyek azok az alkalmazások, melyekben appon belüli vásárlások vannak, ám 2016 kezdetétől a reklámokra vonatkozóan is pontos figyelmeztetések kerülnek az applikációkra.

A Droid Life híradása szerint, Mountain View értesítette alkalmazásai fejlesztőit, hogy innentől szükséges megjelölniük applikációjukra vonatkozóan, hogy az app tartalmaz-e bármilyen fajta reklámot, termékmegjelenítést. Amennyiben valaki igyekszik elsunnyogni egy reklámot, könnyen felfüggesztés lehet a sündörgés vége.

A Google eredetileg a „reklámok által támogatott” taget áprilisban mutatta be a gyermekbarát Play Store részlegen, ahol az a Designed for Families program részét képezte.

Most a fejlesztőknek 2016 január 11-ig van rá lehetőségük, hogy tageljék alkalmazásaikat, míg maga a feature valamikor a jövő év elején bukkanik fel a Play Store-ban.

Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra