A Playboy.com oldala már 2014 augsztusában megszüntette a meztelen képeket, melyet követően a cég egy SFW (Safe For Work, munkahelyen is adekvát) alkalmazást adott ki idén.
A vezérigazgató, Scott Flanders szerint a franchise problémáját az online pornográf tartalmak jelentik, melyeknek köszönhetően „minden elképzelhető szexuális aktus egyetlen kattintásra van a fogyasztótól.” Éppen ezért a Playboy kínálata már nem jelent értéket egykori közönsége számára.
Bármit is gondolnánk, a korábbi változások jó hatással voltak a Playboy online forgalmára, melynek látogatottsága havi 4 millióról gyorsan 16 millióra ugrott. Az látogatók ezúttal ténylegesen az olvasnivalókért keresték fel a oldalt.
Természetesen ezt követően is lesz egy havi kiválasztott Playmate, ám a képek inkább az Instagram hírfolyamához lesznek hasonlóak. A Playboy megújult formája márciusban mutatkozik be külföldön, ám ha ezek után úgy érzed, hogy valami hiányzik az oldalról, az interneten található más tartalmak biztosan képesek lesznek kárpótolni.
Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra