El sem kell hagynod a Facebookot a shoppingoláshoz. Jól hangzik? Az új szekció a digitális eladásokkal foglalkozó Shopify vállalattal karöltve jött létre. A Shop funkció eleinte csak a Shopify eladói számára lesz elérhető költségek és felár nélkül. A rendszer a mobil eszközöket észben tartva készült, mely a Facebook felhasználók elsődleges területe a Shopify szerint.
„A létező Facebook Store app nem működik mobil eszközökkel, noha a legtöbb ember onnan használja a Facebookot”, írta a Shopify „Emellett a létező Facebook Store alkalmazás egy új tabot ad az oldalhoz, míg az új Facebook Shop szekció egyenesen a Facebook főoldalon jelenik meg... Végül pedig a Shop részleg egy új feliratkozás gombot is tartalmaz, mely értesítőt küld a felhasználóknak, ha új termékkel bővül a kínálat.”
A Facebook és a Shopify a Shop funkciót az elmúlt pár hónapban tesztelte belső körökben, így az készen áll az első, zárt indulásra. A Facebook kitart amellett, hogy nem szeretne pénzt szedni a Shopon keresztül folyó eladásokból.
Forrás és fotó: engadget.comÍrta: Ambróz Nóra