A Logitech úgy döntött megújulásra van szüksége, hogy kicsit jobban helyet találjon magának a mostani friss trendekben és könnyebben elérje a fogyasztóközönség fiatalabb rétegeit is. Éppen ezért a cég újralakítja imázsát kezdve a logóval és a pezsgőbb, színesebb általános designnal.
Nem csak a külsőt érintik azonban a változások, hiszen egy almárka is indul az eddigi „egyéb” kategóriába eső termékek számára, mely valószínűleg a nem számítógépekhez alkotott kiegészítőket foglalja majd magában. Az új kistestvérrel Logi néven ismerkedhetsz majd meg.
Sajnos a cég egyelőre ennél pontosabban nem részletezte, hogy mi minden fér majd be a Logi név alá, ám szinte teljesen biztos lehetsz benne, hogy hamarosan találkozol majd a kínálattal.
A márkák könnyen profitálhatnak sokat abból, ha egyedi, összetéveszthetetlen egyéniségük van - csak gondolj az Apple-re – így egyszerű belátni, miért volt szüksége a Logitech-nek egy olyan váltásra, mely érdekesebbé teszi a nevét. Idővel kiderül, mennyire válik be a megújult külső.
Forrás és fotó: engadget.comÍrta: Ambróz Nóra