Jump to content

Megújul a Logitech imázsa

2015. 07. 08. 16:00

Ha azt hallod valahol „Logitech”, mire asszociálsz először? Az emberek többségének unalmas perifériák, unalmas gyártója ugrik be először legyen szó egerekről, billentyűzetekről vagy bármi másról. Itt az idő tehát, hogy a cég egy kicsit felrázza magát.

A Logitech úgy döntött megújulásra van szüksége, hogy kicsit jobban helyet találjon magának a mostani friss trendekben és könnyebben elérje a fogyasztóközönség fiatalabb rétegeit is. Éppen ezért a cég újralakítja imázsát kezdve a logóval és a pezsgőbb, színesebb általános designnal.

Nem csak a külsőt érintik azonban a változások, hiszen egy almárka is indul az eddigi „egyéb” kategóriába eső termékek számára, mely valószínűleg a nem számítógépekhez alkotott kiegészítőket foglalja majd magában. Az új kistestvérrel Logi néven ismerkedhetsz majd meg.

Sajnos a cég egyelőre ennél pontosabban nem részletezte, hogy mi minden fér majd be a Logi név alá, ám szinte teljesen biztos lehetsz benne, hogy hamarosan találkozol majd a kínálattal.

A márkák könnyen profitálhatnak sokat abból, ha egyedi, összetéveszthetetlen egyéniségük van - csak gondolj az Apple-re – így egyszerű belátni, miért volt szüksége a Logitech-nek egy olyan váltásra, mely érdekesebbé teszi a nevét. Idővel kiderül, mennyire válik be a megújult külső.

Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra