Az első szelet KitKat boltokban való megjelenésének 80 éves évfordulóját a Nestlé azzal ünnepli, hogy partnerével karöltve kiad 600 000 darab limitált kiadású szeletet, melyeken a megszokott KitKat felirat helyett a „YouTube Break” logó szerepel majd. A különleges széria az angol üzletekben lesz kapható.
A Nestlé szerint ez azonban még csak a kezdet, ugyanis 72 különböző sorozat érkezik majd, összesen 400 eltérő csomagolásban. A tervek szerint a sorozatok összesen mintegy 100 millió csokiszeleten jelennek meg. A különleges kiadásokban viszonylag szerény szerep jut a Google-nek. A kampány során annál nagyobb jelentősége lesz a YouTube-nak, aki időközben lehetővé teszi az okostelefonok tulajdonosai számára, hogy a napi legtöbbet nézett videókat egyszerűen az „OK Google, YouTube my break” hangosan kiadott paranccsal érjék el.
Ha azt gondoltad, hogy ez az összefogás már nem lesz émelygősen édesebb, akkor a Google és a Nestlé, azt hiszem, éppen most cáfolt meg.
Forrás és fotó: engadget.com
Írta: Ambróz Nóra