Jump to content

A FB hírfolyamában barátaid hangsúlyosabbak lesznek

2015. 04. 22. 10:00

Sokaknál előfordul, hogy a Facebook hírfolyamot elárasztják a különböző márkák termékei és reklámjai ahelyett, hogy barátaik kirándulásának legfrissebb képei lennének a lista elején. A Facebook azonban a visszajelzésekre alapozva szeretne ezen változtatni.

A Menlo Park a beérkezett felhasználói visszajelzések alapján úgy döntött, hogy ideje másképp kezelni a kedves ismerősöktől származó posztokat.

Ezt követően a barátaid által megjelentetett tartalmak nagyobb prioritással, a hírfolyam jelennek meg, így a könnyebben értesülsz a státusz frissítésekről, képekről és videókról, melyeket közzé tettek. Emellett azonban kisebb hangsúlyt kapnak azok a dolgok, melyeket barátaid kedveltek, vagy amik alá kommenteltek.

A Facebook továbbá szeretné azt is megoldani, hogy ne egyetlen ember posztjaival legyen tele a hírfolyamod, így korlátozza az egy személytől érkező, egymás mellett megjelentetett híradások számát.

Ennek megfelelően, ha jobban érdekelnek ismerőseid, mint a cégek hirdetései, akkor igazán értékelni fogod a változások. A jó irányba tett lépések első hulláma során a Facebook a hoaxokat igyekezett visszafogni, ám ezúttal is szerintünk, kimondottan jó irányba próbálják dönteni a dolgokat.

Forrás és fotó: engadget.com

Írta: Ambróz Nóra