Jump to content

A Kickstarter feléleszti a régi projektek oldalait

2015. 03. 26. 12:00

A közösségi támogatás gyűjtését elősegítő oldal, már nem egy terméknek adta meg a szükséges kezdőlöketet. Mi történik azonban azoknak a kampányoknak az oldalával, melyek véget értek? A Kickstarter azt szeretné, hogy ezekhez is visszatérj, így létrehozta az új Spotlight elnevezésű feature-t.

Ahelyett, hogy a termékek még támogatás előtti idejének őskövületei lennének, a sikeresen zárult kampányok után az oldal lehetőséget ad rá, hogy a kampány lapját teljes termékbemutatóvá alakítsd.

Ennek során használhatsz egy tucatnyi szerkesztő eszközt a nagy háttérkép megadásától kezdve a termék megrendeléséhez vezető linkeken keresztül egészen egy az árult holmi életét és jövőjét bemutató idővonalig.

Természetesen sok támogatást kapott terméknek van saját oldala, ám ennek ellenére is gyakori jelenség, hogy a kampányok oldalát használják még az alkotások atyjai a támogatók értesítésére a legújabb hírekről és eljövendő fejlesztésekről.

A Kickstarter haszna is megvan a dologból. Ilyen módon az oldal több releváns tartalomra tesz szert és még több látogatót vonz majd.

Forrás és fotó: thenextweb.com

Írta: Ambróz Nóra