Ahelyett, hogy a termékek még támogatás előtti idejének őskövületei lennének, a sikeresen zárult kampányok után az oldal lehetőséget ad rá, hogy a kampány lapját teljes termékbemutatóvá alakítsd.
Ennek során használhatsz egy tucatnyi szerkesztő eszközt a nagy háttérkép megadásától kezdve a termék megrendeléséhez vezető linkeken keresztül egészen egy az árult holmi életét és jövőjét bemutató idővonalig.
Természetesen sok támogatást kapott terméknek van saját oldala, ám ennek ellenére is gyakori jelenség, hogy a kampányok oldalát használják még az alkotások atyjai a támogatók értesítésére a legújabb hírekről és eljövendő fejlesztésekről.
A Kickstarter haszna is megvan a dologból. Ilyen módon az oldal több releváns tartalomra tesz szert és még több látogatót vonz majd.
Forrás és fotó: thenextweb.com
Írta: Ambróz Nóra